خانه / خدمات ویژه پشتیبانی

خدمات ویژه پشتیبانی

پشتیبانی سریع:

آرتمن به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ویژه پشتیبانی ساختمان هوشمند در ایران (گارانتی طلایی ساختمان هوشمند ایران)، منحصر بفردترین ضمانت و خدمات پس از فروش ساختمان هوشمند را ارائه می نماید.

تمامی پروژه های اجرا شده توسط این شرکت و قطعات ارائه شده به همکاران گرامی دارای دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

جهت اطلاع از شرایط ضمانت، به کارت گارانتی محصول خود و یا تابلوی سیستم هوشمند واحد مسکونی خود مراجعه نمایید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل رسمی، با شماره تلفن ۷۷۹۱۴۷۵۳ (تهران) ارائه می گردد.

* جهت رفاه حال مشتریان عزیز، به خصوص مشتریان مسکونی و حقیقی، آرتمن برای اولین بار اقدام به اعزام زوج کارشناس در محل نموده است تا موجبات آرامش خاطر مشتریان عزیز را فراهم نماید.

  • مشتریان حقیقی:

در نظر داشته باشید جهت فعال شدن خدمات ویژه ساختمان هوشمند، باید شماره سریال محصولات و یا سیستم نصب شده (شماره درج شده روی کارت) را به سامانه پیامکی آرتمن ۹۸۲۱۷۷۹۱۴۷۵۳+ ارسال فرمایید.

  • مشتریان حقوقی و شرکتهای همکار:

همکاران گرامی و شرکتهای محترم لطفا جهت فعال شدن خدمات پس از فروش محصولات تهیه شده، به موارد زیر دقت نمایید:

در صورتیکه همکار گرامی پارتنر رسمی KNX باشد، پس از نصب تجهیزات و راه اندازی صحیح با درج شماره عضویت انجمن KNX و ارسال شماره سریال تجهیزات به سامانه پیامکی آرتمن می توانید گارانتی را فعال نمایید.

در صورتیکه نیروی نصاب و یا کارشناس راه اندازی دارای مدرک رسمی از انجمن KNX نباشد، باید پس از نصب تجهیزات و پیش از راه اندازی سیستم، با شرکت آرتمن تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت حضور کارشناس آرتمن را انجام دهد. کارشناس شرکت آرتمن در محل پروژه حاضر شده و پس از تستهای لازم و بررسی اتصالات، در صورت تایید اقدام به صدور کارت گارانتی و فعال کردن ضمانتنامه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *